Замовляйте Ваше фаер шоу чи задайте запитання (всі консультації - безкоштовні!) прямо зараз за телефонами:
096 834 96 34 - Мар'яна
Напишіть заявку на пошту contact@ognevitsa.org.ua з бажаною кількістю артистів - і ми повідомимо вам вартість шоу або запропонуємо найліпший варіант згідно вашого бюджету!
Ми - Театр Вогню "Огневиця" - будемо раді Вам допомогти з організацією фаер шоу та неонових виступів будь-якої складності.
Наше рідне місто – Київ , умови переїздів поза межами Києва – обговорюються окремо, а в будь яку точку Києва ми приїдемо власним коштом.
Наше промо-відео з новими костюмами:
Працює гнучка система знижок!
При замовленні виступу з двох вогняних номерів, або вогняного та неонового номеру - ви отримаєте знижку до 50%!
В залежності від Ваших бажань ми допоможемо обрати саме той варіант, який зробить Ваше свято незабутнім!
А для того щоб вогняне шоу пройшло ідеально і без недоліків - перегляньте наступні 10 порад по організації фаєршоу на вашому святі:
1 . Територія для виступу (натисніть що б розгорнути)
Перш ніж обирати саме шоу - слід дізнатися у представника закладу, чи допускають вони подібний вид виступів на своїй території. Поцікавтеся, чи проводилося раніше вогняне шоу у закладі, і на якому майданчику. Це допоможе заощадити час і уникнути ряду організаційних питань.
Достатній розмір майданчика для виступів починається від 2х2 кв.м. в розрахунку на одного артиста. Покриття підлоги: асфальт, бетонна або тротуарна плитка, садовий кахель, утоптаний грунт без високої трави, тощо.
Якщо у території для виступу є особливості (фонтани, колони, особливий тип покриття підлоги, штучна трава) - обов'язково повідомте про це представника вогняного театру. При особистому огляді майданчика, або навіть у телефонному режимі, ми допоможемо вам обрати підходяще місце.
2. Глядачі
Оптимальна відстань між артистами і глядачами починається з 3-5 метрів. У разі вогняного шоу - "ближче" не завжди значить "краще". Якщо на сцені працює велика кількість артистів - оцінити синхронність і постановку можна тільки з певної відстані. Дистанція від глядачів до сценічного майданчика так само зумовлена технікою безпеки .
3. Техніка безпеки
Враховуючи специфіку виступу, слід неуклінно слідувати вимогам артистів вогняного театру. Категорично забороняється підходити до артистів збоку та ззаду під час виступу, а також підходити ближче обумовленої території . При роботі піротехніки і специфічних вогняних інсталяцій, вимоги з техніки безпеки уточнюйте у керівника вашого проекту вогняного шоу.
Ми - професійні артисти, дотримуємось вимогам техніки безпеки і завжди привозимо з собою вогнегасник і вогнетривке полотно, а також регулярно проводимо інструктажі з техніки безпеки.
4. Підготовка до виступу
Завчасно прибувши на майданчик, артисти починають підготовку до шоу. Залежно від складності шоу та кількості артистів, цей процес може займати різний час. Узгодження часу виступу відбувається також за 15 хвилин до виходу артистів, та безпосередньо перед виступом. Радимо звернути особливу увагу на дотримання часових інтервалів, тому що від них безпосередньо залежить якість шоу.
Вогняне шоу в програмі вашого заходу часто обумовлено періодом настання темряви. У літній час радимо починати шоу з 22-00 , а в зимовий - з 18-00.
5. Музичний супровід
Якщо майданчик для виступу не оснащений звуковою системою достатньої потужності, або музичне обладнання відсутнє взагалі - слід попередити менеджера чи артистів вогняного театру. Особливості звукового супроводу, можливість програвання треків з різних носіїв, роботу під живу музику/барабани, необхідно узгодити при оформленні замовлення. Для вашої зручності, ми здатні надати власний портативний звуковий супровід.
6. Кількість артистів
Якщо майданчик невеликий - сміливо замовляйте декілька артистів і прикрасьте шоу піротехнічним фіналом, шоу іскор, або вогняною інсталяцією. У разі якщо територія для виступу габаритна – ліпше замовити більше артистів з вогняним шоу. Ми завжди готові запропонувати вам оптимальний варіант співвідношення кількості артистів, ціни і насиченості шоу.
7. Тривалість шоу і різноманітність реквізиту
Не слід ставити за мету тривале шоу. Як показує практика - в 10 хвилин можна вмістити всі найвидовищніші аспекти вогняного шоу. Так само враховуйте, що ви і ваші гості, швидше за все, будете стояти весь цей час, тому програми довші за 15 хвилин можуть приносити дискомфорт.
А от на що варто звернути увагу - так це кількість реквізиту, задіяного в постановці. Дивитися тривалий час на один тип інструменту, хай навіть найкрасивішого - не цікаво. Саме тому в наших постановках задіяна велика кількість різноманітного вогняного реквізиту, а також виняткові в Україні спецефекти (шоу іскор).
8. Костюми і сюжетні постановки
Якщо ваш захід має певний стиль - ми вам готові запропонувати тематичні номери. Але слід врахувати: вогняне шоу направлене на видовищність - тому тематика буде виражатися, більшою мірою, в костюмах і музичному супроводі. Якщо ви бажаєте щось зовсім унікальне - врахуйте, що на підготовку номера під ваш сценарій потрібно багато часу і зусиль, тому унікальні постановки слід оговорювати заздалегідь.
9. Вогняні інсталяції
Вогняні написи, палаючі серця, крила з вогню, логотипи та інші вогняні інсталяції - дуже індивідуальні. Хтось вважає палаюче серце прекрасним доповненням до вогняного шоу на весілля, інші вважатимуть за краще написати вогнем свої імена, або зобразити вогняний сімейний герб. Вогняна інсталяція вимагає додаткового місця на майданчику і слід заздалегідь озвучити ваші бажання артистам театру.
10. Прийом артистів
Якщо ви - ключова особа заходу - не забудьте повідомити артистам телефон розпорядника, або відповідальної особи, яка подбає про всі питання що цікавлять артистів. Якщо у вас немає можливості надати гримерне приміщення - попередьте артистів вогняного театру заздалегідь. У будь-якому випадку, необхідно надати артистам доступ до ванної кімнати.
При виконанні на вашому заході, більше одного номера - хорошим тоном вважається запропонувати артистам перекусити. Так само слід подбати про харчування артистів при виїздах в інші міста та на час тривалих переїздів. У разі виконання одного номера - можете запропонувати учасникам чаю, а водію - кави.
Ми внесемо в ваше свято видовищне шоу і купу нових приємних вражень!